فراورده های گوشتی بیستون

[tab_container initial_open=”1″]

[tab title=”نام شرکت”]

logo-bistoon

[/tab]

[tab title=”زمینه فعالیت”]

فراورده های گوشتی بیستون

شرکت فراورده های گوشتی بیستون در سال 1370 با سرمایه گذاری تعدادی از علاقمندان به این صنعت درشهرک صنعتی شهرستان کرمانشاه تاسیس گردید و از آغاز قصد خدمت به گروهی از هم میهنان عزیز منطقه محروم میهن اسلامیمان را داشت،که هنوز هم هدف و مقصود همان است و بیاری خداوند تا پایان نیز چنین خواهدبود.
خوشبختانه همشهریان کرمانشاهی وسایر شهرهای استانهای غربی کشور خیلی زود به این هدف پی بردند و با استقبال بی نظیر خود ما را مورد تشویق قرار دادند که بهترین پاداش برای بنیان گذاران این کارخانه خواهد بود و بیاری خداوند متعال با نهایت میل ورغبت این هدف ادامه خواهدداشت.
سوسئس وکالباس در حال حاضر از محصولاتی است که در الگوی غذائی مردم جایگاه ویژهای دارد و با توجه به شهرنشینی وماشینی شدن زندگی  هر روز این محصولات درسبد غذائی خانواده های ایرانی جایگاه بیشتری می یابد.
در تولید سوسیس وکالباس علاوه بر گوشت ومرغ از مواد اولیه دیگری شامل روغن  آرد  نشاسته و افزودنیهای مجاز انواع ادویه وسیر استفاده می شود.
همانطور که بارها باطلاع مردم عزیز ما رسیده است امروز برای تولید انواع سوسیس وکالباس از ماشین های بسیار پیشرفته و اتوماتیک استفاده می شود و روز به روز بر کیفیت این محصولات که تحت نظارت مستقیم وزارتخانه های مربوطه مانند بهداشت و صنایع و موسسه استاندارد و سازمان دامپزشکی وغیره تولید می شود ونمایندگان این ارگانها مستقئما بر تولید این محصولات نظارت همیشگی دارند و می توان با اطمینان از سلامت این محصولات آنهارامصرف نمود .
فراورده های گوشتی سوسیس و کالباس در ایران از گوشت گاو گوساله مرغ وبوقلمون تهیه و چون در اطاقهای پخت با 80 درجه حرارت طبخ می شوند  کاملا پاستوریزه و هموزنیزه گردیده و از سلامت کامل برخوردارند هموطنان عزیز می توانند با اطمینان خاطر
از این محصولات لذیذ وخوشمزه استفاده نمایند.
کارخانه فرآورده های گوشتی بیستون دارای کلیه نشان های استاندارد داخلی و مجوزهای بهداشتی  فرمولاسیون ساخت و نشان استاندارد بین المللی   میباشد و افتخار دارد که با دریافت مجوزهای فوق در کنار سایر کارخانه های پیشرفته در خدمت مصرف کنندگان عزیز بوده ودر نهایت سلامت و رعایت کلیه اصول بهداشتی محصولات  خود را به بازار عرضه نمائد.

 [/tab]

[tab title=”مدیریت”]

[/tab]

[tab title=”آدرس”]

تهران – خیابان آزادی مقابل دانشگاه شریف ، پلاک 446 ، ط اول ، واحد 2

[/tab]

[tab title=”تماس”]

تلفن: 66061450 , 51

واحد بازرگانی:
تلفکس:66061450

[qrcode content=”bistoon.

Tell :    66061450 

Fax :   66061450 

”  size=”150″ alt=”Scan by your cell phone” shadow = “true”]

[/tab]

[tab title=”وب سایت”]

پست الکترونیکی : info@Bistoon-co.com

وب سایت :   www.Bistoon-co.com

 

[/tab][/tab_container]